Standardowo podejmujemy wszelkie niezbędne środki ostrożności i współpracujemy z najlepszymi firmami transportowymi, aby zamówione paczki docierały bezpiecznie. Niestety mimo naszych starań zdarza się, że opakowania, a w najgorszych przypadkach ich zawartość, czasami docierają uszkodzone.
Najważniejsza rzecz, to sprawdzenie zawartości przesyłki pod kątem uszkodzeń mechanicznych w momencie odbioru przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości:
- w przypadku przesyłki kurierskiej – prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia przesyłki w obecności kuriera lub pracownika punktu;
- w przypadku odbioru w paczkomatach InPost – prosimy postępować zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na monitorze paczkomatu.
W przypadku uszkodzonego towaru, oczywiście będziemy procedowali w celu udzielenia pomocy. W takim przypadku prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie (poprzez podanie informacji jakiego produktu dotyczy sprawa i w jakim stanie znajduje się paczka). Prosilibyśmy również o kilka zdjęć paczki i uszkodzonych produktów.
Z Twoją pomocą i współpracą będziemy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć sprawę.