Co zro­bić jeśli produkt posiada wadę?

Ponieważ wszystkie nasze produkty są fabrycznie nowe i jesteśmy zaufanym punktem sprzedaży, Twój produkt podlega gwarancji i możesz zgłosić reklamację. Przede wszystkim skontaktuj się z nami telefonicznie lub emailem w celu ustalenia szczegółów dotyczących zwrotów reklamacyjnych: +48 713073840, sklep@ogrodniczy.olawa.pl.

Kliento zostaje poinformowany o kolejnych krokach reklamacyjnych. Po zapoznaniu się z reklamacją przez naszych pracowników i pozytywnym jej rozpatrzeniu, towar należy spakować i wysłać na nasz adres. Wyślemy nowy produkt lub zwrócimy pieniądze na konto klienta wraz z kosztami przesyłki.

Towar niedostępny na magazynie lub wykonany na specjalne zamówienie zostanie naprawiony lub wymieniony najszybciej jak to możliwe.

Odsyłając produkt prosimy załączyć formularz reklamacji. Prosimy również o załączenie kopii paragonu lub faktury oraz o opisanie usterki/powodu zwrotu.


Do you want to hide this popup?