Czy mogę za­ma­wiać te­le­fo­nicz­nie?

Zamówienia składane za pośrednictwem naszej strony internetowej są przetwarzane automatycznie – wyjątek stanowią zamówienia, przy których kupujący zostawił dodatkową notkę. Dzięki temu zamówienia złożone na stronie są przetwarzane na bieżąco – a więc z pewnością nie wolniej niż te składane telefonicznie.

Zamówienia złożone przed godziną 14.00 zazwyczaj mogą zostać wysłane w tym samym dniu – pod warunkiem, że zamówione towary są dostępne w naszym magazynie.
Zamówienia złożone na naszej stronie internetowej po godzinach pracy działu obsługi klienta mogą czasami zostać przetworzone natychmiast, a nawet mogą zostać wysłane przed otwarciem działu obsługi klienta następnego dnia.


W każdym przypadku po przetworzeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia, a także dane kontaktowe do pracowników sklepu ogrodniczego Kosmos.

sklep@ogrodniczy.olawa.pl

Czytaj więcej


Do you want to hide this popup?

Dziękujemy 💚