FAQ: co i jak

Kilka wątków dotyczących naszego sklepu i naszego towaru. Na różne inne pytania bardzo chętnie odpowiadamy osobiście.

Co oznacza "sprzedaż sezonowa"?

Duża część naszego asortymentu to artykuły dostępne tylko w wybranych terminach w roku.

Przykładowo sadzonki truskawek sprzedajemy najczęściej pod koniec marca i na początku sierpnia, czyli dwukrotnie w sezonie przez okres około miesiąca, do wyczerpania zapasów.

Podobnie jest z wszystkimi roślinami ozdobnymi, które często mają "swój sezon" - nie zawsze są dostępne u producentów lub w szkółkach.

Wszystkie drzewa i krzewy ozdobne i owocowe, sadzonki, flance, rozsady, cebule i cebulki kwiatowe, a także takie działy jak nasiona, nawozy, środki ochrony roślin oraz ozdoby, mogą podlegać sezonowej sprzedaży i w danym terminie być dostępne jednynie po wcześniejszym zamówieniu.

Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą i ustal czy towar jest w danej chwili dostępny.

Czy można robić zakupy online?

Wszelkie prezentacje towarów, ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zawarte na naszej stronie internetowej nie są ofertą sprzedaży internetowej ani ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Są jedynie zaproszeniem do zakupów w naszym sklepie stacjonarnym w Oławie.

Jeśli znalazłeś interesujący Cię produkt na naszej stronie internetowej, zapraszamy do sprawdzenia jego dostępności i aktualnej ceny bezpośrednio u naszych sprzedawców.

Jaki jest numer telefonu do sklepu?

+48 71 307 38 40.

Czasami nie jesteśmy w stanie odebrać telefonu, ponieważ równocześnie zajmujemy się obsługą klientów sklepu stacjonarnego.

Prosimy o cierpliwość i zachęcamy do powtórnej próby nawiązania połączenia telefonicznego z nami.