- Informacje o zmianie statusu zamówienia wysyłane są zawsze emailem pod wskazany adres.
- Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem w naszym sklepie internetowym, status zamówienia sprawdzisz logując się do swojego profilu.
- Dodatkowo w dowolnym momencie możesz skorzystać ze specjalnego formularza śledzenia zamówienia.
Zawsze otrzymasz od nas potwierdzenie ze szczegółowym opisem swojego zamówienia (z powodów bezpieczeństwa dane kart kredytowych nie są u nas zapisywane, nie są również wyświetlane w potwierdzeniu zamówienia).
- Najpóźniej 10 minut od wysłania przesyłki zostaniesz o tym powiadomiony. Możesz już cieszyć się z nadchodzącej paczki.
Wszystkie dane jakie nam podajesz służą tylko i wyłącznie do bezproblemowej realizacji zamówienia i nie zostaną przekazane osobom trzecim. Możesz być pewien, że na podany numer telefony i adres e-mail nie będziesz otrzymywał żadnych reklam.