Jak sprawdzę status mojego zamówienia?

Jeśli zamówienie zostało złożone bez rejestracji konta, informacja o zmianie statusu wysyłana jest zawsze na adres email podany w zamówieniu. Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas automatycznie wysłanego maila z informacją potwierdzającą otrzymanie Twojego zlecenia.

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem w naszym sklepie internetowym, status zamówienia sprawdzisz logując się do swojego profilu. Informacje o zmianie statusu zamówienia wysyłane emailem dotrą również do Ciebie.

Zawsze otrzymasz od nas potwierdzenie ze szczegółowym opisem swojego zamówienia (z powodów bezpieczeństwa dane kart kredytowych nie są u nas zapisywane, nie są również wyświetlane w potwierdzeniu zamówienia).

Najpóźniej 10 minut od wysłania przesyłki zostaniesz o tym powiadomiony. Możesz już cieszyć się z nadchodzącej paczki.

Wszystkie dane jakie nam podajesz służą tylko i wyłącznie do bezproblemowej realizacji zamówienia i nie zostaną przekazane osobom trzecim. Możesz być pewien, że na podany numer telefony i adres e-mail nie będziesz otrzymywał żadnych reklam.

sklep@ogrodniczy.olawa.pl

Czytaj więcej


Do you want to hide this popup?