Jak sprawdzę status mojego zamówienia?

Jeśli zamówienie zostało złożone bez rejestracji konta, informacja o zmianie statusu wysyłana jest zawsze na adres email podany w zamówieniu. Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas automatycznie wysłanego maila z informacją potwierdzającą otrzymanie Twojego zlecenia.
  • Informacje o zmianie statusu zamówienia wysyłane są zawsze emailem pod wskazany adres.
  • Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem w naszym sklepie internetowym, status zamówienia sprawdzisz logując się do swojego profilu.
  • Dodatkowo w dowolnym momencie możesz skorzystać ze specjalnego formularza śledzenia zamówienia.

Zawsze otrzymasz od nas potwierdzenie ze szczegółowym opisem swojego zamówienia (z powodów bezpieczeństwa dane kart kredytowych nie są u nas zapisywane, nie są również wyświetlane w potwierdzeniu zamówienia).

  • Najpóźniej 10 minut od wysłania przesyłki zostaniesz o tym powiadomiony. Możesz już cieszyć się z nadchodzącej paczki.

Wszystkie dane jakie nam podajesz służą tylko i wyłącznie do bezproblemowej realizacji zamówienia i nie zostaną przekazane osobom trzecim. Możesz być pewien, że na podany numer telefony i adres e-mail nie będziesz otrzymywał żadnych reklam.


Do you want to hide this popup?