Jeśli zamówienie zostało złożone bez rejestracji konta, informacja o zmianie statusu wysyłana jest zawsze na adres email podany w zamówieniu. Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas automatycznie wysłanego maila z informacją potwierdzającą otrzymanie Twojego zlecenia.
Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem w naszym sklepie internetowym, status zamówienia sprawdzisz logując się do swojego profilu. Informacje o zmianie statusu zamówienia wysyłane emailem dotrą również do Ciebie.
Zawsze otrzymasz od nas potwierdzenie ze szczegółowym opisem swojego zamówienia (z powodów bezpieczeństwa dane kart kredytowych nie są u nas zapisywane, nie są również wyświetlane w potwierdzeniu zamówienia).
Najpóźniej 10 minut od wysłania przesyłki zostaniesz o tym powiadomiony. Możesz już cieszyć się z nadchodzącej paczki.
Wszystkie dane jakie nam podajesz służą tylko i wyłącznie do bezproblemowej realizacji zamówienia i nie zostaną przekazane osobom trzecim. Możesz być pewien, że na podany numer telefony i adres e-mail nie będziesz otrzymywał żadnych reklam.