Od lat wyszukujemy dla Klientów tylko najlepszej jakości nasiona o wysokiej zdolności kiełkowania. Jednak nasiona to produkt delikatny, który sam z siebie w czasie musi wykonać sporo pracy, aby doprowadzić do oczekiwanych plonów.
Dlatego przed trafieniem do torebek wszystkie nasiona są badane i podlegają przepisom oraz normom jakościowym, aby ostatecznie mogły trafić w Twoje ręce.
Mając to na uwadze, reklamacja nasion podlega pod procedurę, której najważniejsze punkty to:
- Nasiona z naszej ofery przeznaczone są do uprawy amatorskiej.
- Reklamacje powinny być składane w formie pisemnej na adres e-mail sklep@ogrodniczy.olawa.pl.
- Podstawę reklamacji stanowi dokument potwierdzający zakup oraz oryginalne opakowonie towaru, zawierające dane bedące przedmiotem reklamacji.
- Reklamacja jakościowa złożona przez Konsumenta u Sprzedawcy zostanie uwzględniona przez Dostawcę w przypadku potwierdzenia wystąpienia wady towaru, to jest niezgodności towaru z obowiązującymi przepisami i normami. Podstawy reklamacji jakościowej nie stanowi brak uzyskania przez Konsumenta spodziewanego efektu co do wysokości i szczególnych cech plonu, gdyż na ostateczny efekt uprawy wpływ mają czynniki niezależne od cech materiału siewnego, tj. warunki uprawy i warunki pogodowe.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości towaru, bedącego przedmiotem reklamacji i nie obejmuje utraconych korzyści.
- Do reklamacji stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r. ze zm.).
Najlepiej kontaktuj się z nami w każdej sprawie: +48 713073840, sklep@ogrodniczy.olawa.pl.








