Jak wygląda reklamacja nasion?

Skrócona procedura składania reklamacji na materiał siewny.
Reklamacja towaru

Od lat wyszukujemy dla Klientów tylko najlepszej jakości nasiona o wysokiej zdolności kiełkowania. Jednak nasiona to produkt delikatny, który sam z siebie w czasie musi wykonać sporo pracy, aby doprowadzić do oczekiwanych plonów.

Dlatego przed trafieniem do torebek wszystkie nasiona są badane i podlegają przepisom oraz normom jakościowym, aby ostatecznie mogły trafić w Twoje ręce.

Mając to na uwadze, reklamacja nasion podlega pod procedurę, której najważniejsze punkty to:

  1. Nasiona z naszej ofery przeznaczone są do uprawy amatorskiej.
  2. Reklamacje powinny być składane w formie pisemnej na adres e-mail sklep@ogrodniczy.olawa.pl.
  3. Podstawę reklamacji stanowi dokument potwierdzający zakup oraz oryginalne opakowonie towaru, zawierające dane bedące przedmiotem reklamacji.
  4. Reklamacja jakościowa złożona przez Konsumenta u Sprzedawcy zostanie uwzględniona przez Dostawcę w przypadku potwierdzenia wystąpienia wady towaru, to jest niezgodności towaru z obowiązującymi przepisami i normami. Podstawy reklamacji jakościowej nie stanowi brak uzyskania przez Konsumenta spodziewanego efektu co do wysokości i szczególnych cech plonu, gdyż na ostateczny efekt uprawy wpływ mają czynniki niezależne od cech materiału siewnego, tj. warunki uprawy i warunki pogodowe.
  5. Odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości towaru, bedącego przedmiotem reklamacji i nie obejmuje utraconych korzyści.
  6. Do reklamacji stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r. ze zm.).

Najlepiej kontaktuj się z nami w każdej sprawie: +48 713073840, sklep@ogrodniczy.olawa.pl.